poniedziałek, 29 lutego 2016

Komplecik

Jak już pisałam wpadłam w szał koralikowania, dlatego też na urodziny mamy nie pozostało mi nic innego jak tylko zrobić jej nową biżuterię:) Moja rodzicielka od zawsze gustuje w kolorach beżowo - brązowych, ostatnio z dodatkiem czerwieni, więc i takie wykorzystałam koraliki. Zrobiłam bransoletkę w trzy paseczki, ale tym razem jeden skręca się w inną stronę niż pozostałe ( wzór od Weraph). Uwielbiam dekoracyjne zapięcia typu toggle, są tak ładne, że nie trzeba innej ozdoby bransoletki. Dodatkowo wykonałam małą zawieszkę, można ją przypiąć do breloka na klucze lub wykorzystać jako wisiorek. Mama właśnie będzie to wykorzystywać jako komplet biżuterii. Zdjęcia bransoletki robiła wcześniej przy pełnym słońcu i jakoś kolorki wyszły dużo jaśniejsze. Kocham kaprysy mojego aparatu...







1 komentarz:

  1. świetny komplet:) Bardzo mi się podoba pomysł na wisiorek:) Świetnie wygląda razem z bransoletką:)

    OdpowiedzUsuń