piątek, 29 maja 2015

Ozdoby na piku do kwiatów

Dziś moja kolej na inspirację w Digi Scrap. Tym razem chciałabym pokazać prezent jaki dałam mojej mamie z okazji jej święta. Z racji tego, że ma ona już mnóstwo kartek mojej roboty, musiałam wymyślić dla niej coś innego. Po długi namyśle stwierdziłam, że zrobię ozdoby na piku. Mogą one być dekoracją doniczki lub bukietu. W sumie zrobiłam cztery ozdoby, wszystkie dwustronne. Kwadratowe właściwie z obu stron jednakowe. Okrągłe z jednej strony ozdobiłam ślicznym stempelkiem 26 maj, który można nabyć w sklepie Digi - Scrap.pl.









Pracę zgłaszam na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów.

4 komentarze:

  1. Ciekawa alternatywa prezentu. Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń