sobota, 31 stycznia 2015

Szydełkowe puzderko

Dawno dawno temu pisałam, że zabieram się za stworzenie kompletu czerwono - żółtego. Chcę w ten sposób trochę urozmaicić dekoracje w moim domu, ponieważ niepodzielnie króluje u mnie fiolet ( co widać nawet w kolorystyce bloga:). Pokazywałam już miseczkę z kwiatkami , dziś chcę przedstawić szydełkowe puzderko z żółtym kwiatkiem. Największą trudność sprawiło mi znalezienie dwóch miseczek, które by pasowały do siebie, tzn. jedna była ciut większa, tak by wieczko ładnie zamykało dół.  W szukanie została zaangażowana nawet moja mama:)
W takim tempie może wyrobię się z tą zmianą dekoracji do wakacji:)

Szydełkowe puzderko z żółtym kwiatkiem

Szydełkowe puzderko z żółtym kwiatkiem

Szydełkowe puzderko z żółtym kwiatkiem

1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowe. Ja zrobiłabym jeszcze odpowiedni uchwycik od góry, żeby bez problemu można było tę pokryweczkę zdejmować. Ozdobione pięknie.

    OdpowiedzUsuń